Symbol Studio

©

Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.

Zjedź niżej i dowiedz się więcej

Worklife

Współpraca rozwoju

Worklife jest firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej. Ich główną usługą jest dostarczanie personelu pracowniczego ze Wschodu, przede wszystkim z Ukrainy. Ponadto zajmują się rekrutacją pracowników na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Podstawowym zadaniem firmy jest zbudowanie mostu między pracownikiem i pracodawcą. Do tych dwóch podmiotów kierowana jest komunikacja marki podzielona na biznesową i rekrutacyjną. Firma Worklife cechuje się poważnym i uczciwym podejściem jako partner biznesowy, a jednocześnie ludzkim i pomocnym nastawieniem jako agencja pracy.

Worklife to przede wszystkim ludzie.

01_ Klient

02_ Zakres prac

  • Analiza rynku i grupy docelowej
  • Projekt logo
  • Strategia wizualna marki
  • Strategia komunikacji marki
  • Elementy identyfikacji wizualnej
  • Projekt strony www
  • Animacje

03_ Brali udział

  • Mateusz Pałka - Dyrektor kreatywny
  • Alan Kamiński - Analiza marki, projekt identyfikacji wizualnej, projekt strony www

Sukces ma wiele imion

Żółty punkt pojawiający się na kompozycjach symbolizuje cel i poziom, do którego dąży firma.

Strategia wizualna jest oparta na dwóch liniach komunikacji – biznesowej i rekrutacyjnej.

Linia biznesowa opiera się na kształtach pochodzących od przeskalowanego i skadrowanego logo marki.

Linia rekrutacyjna natomiast, składa się ze zdjęcia przedstawiającego pracownika oraz wykresu symbolizującego wzrost firmy. W komunikacji używamy haseł zwracających uwagę na istotę pracownika w miejscu zatrudnienia, a także sukces biznesowy, uzależniony od jego pracy.

Współpraca rozwoju

Ikony i ilustracje są bardzo pomocne przy nawigacji użytkownika na stronie internetowej oraz innych materiałach np. ofercie.

W procesie brandingowym powstały elementy identyfikacji podbijające biznesowy i partnerski charakter marki. Został wypracowany odpowiedni styl ikon oraz ilustracji, które ułatwiają zrozumienie złożonego przekazu. Dzięki nim można ilustrować zagadnienia związane z dużą ilością branż, w których działa Worklife.

Inne realizacje

SatRev

New perspective from Space

Zobacz

WEG

PARTNERS FOR GROWTH

Zobacz

Zmorph

Nowe spojrzenie na branżę wydruków 3D

Zobacz