Doradzamy. Definiujemy. Tworzymy.

Doradzamy. Definiujemy. Tworzymy.

Doradzamy
Definiujemy
Tworzymy

Wykorzystujemy kompetencje z różnych dziedzin, które łączymy ze sobą, aby maksymalnie wykorzystać potencjał rozwoju Twojej marki – niezależnie od tego, czy jest to marka B2B, czy B2C.

01

Konsultacje

  • Zakres prac:

  • - Analiza aktualnej sytuacji marki - Identyfikacja problemów - Określenie potrzeb - Planowanie działań brandingowych

Ile możliwości rozwoju Twojej marki pozostało niewykorzystanych z powodu braku odpowiedniego doradztwa i planowania?

Słuchamy. Analizujemy. Doradzamy. Consulting to najważniejszy obszar wśród wszystkich naszych usług — stanowi punkt wyjścia do planowania dalszych działań. Wierzymy, że pozwala nie tylko zdefiniować bieżące problemy i możliwe scenariusze ich rozwiązania, ale także wyznaczać kierunki rozwoju Twojej marki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, poznaniu setek różnych biznesów i zrozumieniu mechanizmów, które w nich zachodzą, posiadamy wiedzę, którą dzielimy się i wykorzystujemy, aby skutecznie wspierać rozwój Twojego biznesu.

01

Konsultacje

  • Zakres prac:

  • - Analiza aktualnej sytuacji marki - Identyfikacja problemów - Określenie potrzeb - Planowanie działań brandingowych

Ile możliwości rozwoju Twojej marki pozostało niewykorzystanych z powodu braku odpowiedniego doradztwa i planowania?

Słuchamy. Analizujemy. Doradzamy. Consulting to najważniejszy obszar wśród wszystkich naszych usług — stanowi punkt wyjścia do planowania dalszych działań. Wierzymy, że pozwala nie tylko zdefiniować bieżące problemy i możliwe scenariusze ich rozwiązania, ale także wyznaczać kierunki rozwoju Twojej marki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, poznaniu setek różnych biznesów i zrozumieniu mechanizmów, które w nich zachodzą, posiadamy wiedzę, którą dzielimy się i wykorzystujemy, aby skutecznie wspierać rozwój Twojego biznesu.

01

Konsultacje

  • Zakres prac:

  • - Analiza aktualnej sytuacji marki - Identyfikacja problemów - Określenie potrzeb - Planowanie działań brandingowych

Ile możliwości rozwoju Twojej marki pozostało niewykorzystanych z powodu braku odpowiedniego doradztwa i planowania?

Słuchamy. Analizujemy. Doradzamy. Consulting to najważniejszy obszar wśród wszystkich naszych usług — stanowi punkt wyjścia do planowania dalszych działań. Wierzymy, że pozwala nie tylko zdefiniować bieżące problemy i możliwe scenariusze ich rozwiązania, ale także wyznaczać kierunki rozwoju Twojej marki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, poznaniu setek różnych biznesów i zrozumieniu mechanizmów, które w nich zachodzą, posiadamy wiedzę, którą dzielimy się i wykorzystujemy, aby skutecznie wspierać rozwój Twojego biznesu.

02

Strategia marki

  • Zakres prac:

  • - Audyt marki - Analiza konkurencji - Pozycjonowanie - Analiza grup docelowych - USP (unikalna propozycja sprzedażowa) - Strategia komunikacji - Strategia biznesowa - Moodboardy stylistyczne

Ilu klientów straciłeś na rzecz swojej konkurencji, która szybciej adaptuje się i reaguje na zmieniające się potrzeby rynku?

Myślimy z wyprzedzeniem. Tworzymy strategię, która jest kompleksowym planem działania – stanowi fundament skutecznych decyzji i aktywności w Twojej organizacji. W kontekście brandingu i komunikacji strategia to zestaw założeń i wytycznych, które definiują cele biznesowe, tożsamość marki, jej pozycjonowanie oraz sposób komunikacji z odbiorcami. To proces łączący analizę danych, wiedzę o rynku i kreatywne podejście – wszystko po to, by osiągnąć długofalowe efekty. Kluczowe elementy strategii: 1. Tożsamość marki – kim jesteśmy, co oferujemy, jaką wartość dostarczamy odbiorcom. 2. Analiza odbiorców – rozpoznanie potrzeb, oczekiwań i problemów grup docelowych. 3. Pozycjonowanie – określenie, czym marka wyróżnia się na rynku i jakie miejsce zajmuje w świadomości konsumentów. 4. Cele komunikacyjne – zdefiniowanie, jakie efekty marka chce osiągnąć w komunikacji i wizerunku. 5. Wytyczne operacyjne – praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi, kanałów i metod działania. Strategia zapewnia klarowny kierunek, opierając się na obiektywnych danych, co pozwala uniknąć przypadkowości i podejmować trafne decyzje. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku buduje zaufanie i lojalność klientów, wspierając jednocześnie długoterminowe cele biznesowe.

02

Strategia marki

  • Zakres prac:

  • - Audyt marki - Analiza konkurencji - Pozycjonowanie - Analiza grup docelowych - USP (unikalna propozycja sprzedażowa) - Strategia komunikacji - Strategia biznesowa - Moodboardy stylistyczne

Ilu klientów straciłeś na rzecz swojej konkurencji, która szybciej adaptuje się i reaguje na zmieniające się potrzeby rynku?

Myślimy z wyprzedzeniem. Tworzymy strategię, która jest kompleksowym planem działania – stanowi fundament skutecznych decyzji i aktywności w Twojej organizacji. W kontekście brandingu i komunikacji strategia to zestaw założeń i wytycznych, które definiują cele biznesowe, tożsamość marki, jej pozycjonowanie oraz sposób komunikacji z odbiorcami. To proces łączący analizę danych, wiedzę o rynku i kreatywne podejście – wszystko po to, by osiągnąć długofalowe efekty. Kluczowe elementy strategii: 1. Tożsamość marki – kim jesteśmy, co oferujemy, jaką wartość dostarczamy odbiorcom. 2. Analiza odbiorców – rozpoznanie potrzeb, oczekiwań i problemów grup docelowych. 3. Pozycjonowanie – określenie, czym marka wyróżnia się na rynku i jakie miejsce zajmuje w świadomości konsumentów. 4. Cele komunikacyjne – zdefiniowanie, jakie efekty marka chce osiągnąć w komunikacji i wizerunku. 5. Wytyczne operacyjne – praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi, kanałów i metod działania. Strategia zapewnia klarowny kierunek, opierając się na obiektywnych danych, co pozwala uniknąć przypadkowości i podejmować trafne decyzje. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku buduje zaufanie i lojalność klientów, wspierając jednocześnie długoterminowe cele biznesowe.

02

Strategia marki

  • Zakres prac:

  • - Audyt marki - Analiza konkurencji - Pozycjonowanie - Analiza grup docelowych - USP (unikalna propozycja sprzedażowa) - Strategia komunikacji - Strategia biznesowa - Moodboardy stylistyczne

Ilu klientów straciłeś na rzecz swojej konkurencji, która szybciej adaptuje się i reaguje na zmieniające się potrzeby rynku?

Myślimy z wyprzedzeniem. Tworzymy strategię, która jest kompleksowym planem działania – stanowi fundament skutecznych decyzji i aktywności w Twojej organizacji. W kontekście brandingu i komunikacji strategia to zestaw założeń i wytycznych, które definiują cele biznesowe, tożsamość marki, jej pozycjonowanie oraz sposób komunikacji z odbiorcami. To proces łączący analizę danych, wiedzę o rynku i kreatywne podejście – wszystko po to, by osiągnąć długofalowe efekty. Kluczowe elementy strategii: 1. Tożsamość marki – kim jesteśmy, co oferujemy, jaką wartość dostarczamy odbiorcom. 2. Analiza odbiorców – rozpoznanie potrzeb, oczekiwań i problemów grup docelowych. 3. Pozycjonowanie – określenie, czym marka wyróżnia się na rynku i jakie miejsce zajmuje w świadomości konsumentów. 4. Cele komunikacyjne – zdefiniowanie, jakie efekty marka chce osiągnąć w komunikacji i wizerunku. 5. Wytyczne operacyjne – praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi, kanałów i metod działania. Strategia zapewnia klarowny kierunek, opierając się na obiektywnych danych, co pozwala uniknąć przypadkowości i podejmować trafne decyzje. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku buduje zaufanie i lojalność klientów, wspierając jednocześnie długoterminowe cele biznesowe.

03

(Re)Branding

  • Zakres prac:

  • - Projekt logo - System wizualny - Komunikacja marki - Elementy identyfikacyjne - Nadzór wdrożeniowy

Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile Twoja marka mogła stracić w ciągu roku, dwóch lub trzech – tylko dlatego, że zabrakło komunikacji dopasowanej do Twojej grupy odbiorców? Ile szans sprzedażowych nie doszło do skutku z powodu braku zaufania do Twojej marki?

W naszym podejściu branding jest fundamentem wszystkich działań związanych z rozwojem marki. Wierzymy, że pozwala nie tylko zdefiniować właściwe postrzeganie Twoich usług lub produktów – tak, aby skutecznie docierały do grupy docelowej – ale także poprawiać sprzedaż i komunikację, zarówno wizualną, jak i werbalną. Projektujemy branding jako kompleksowy system, który tworzy narzędzia wpływające na każdy aspekt doświadczenia odbiorców z marką – od identyfikacji wizualnej i strony internetowej, po media społecznościowe i dokumenty sprzedażowe. Dzięki temu definiujemy spójny sposób postrzegania i rozumienia Twojej marki, co pozwala jej szybciej rosnąć i zyskiwać przewagę konkurencyjną.

03

(Re)Branding

  • Zakres prac:

  • - Projekt logo - System wizualny - Komunikacja marki - Elementy identyfikacyjne - Nadzór wdrożeniowy

Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile Twoja marka mogła stracić w ciągu roku, dwóch lub trzech – tylko dlatego, że zabrakło komunikacji dopasowanej do Twojej grupy odbiorców? Ile szans sprzedażowych nie doszło do skutku z powodu braku zaufania do Twojej marki?

W naszym podejściu branding jest fundamentem wszystkich działań związanych z rozwojem marki. Wierzymy, że pozwala nie tylko zdefiniować właściwe postrzeganie Twoich usług lub produktów – tak, aby skutecznie docierały do grupy docelowej – ale także poprawiać sprzedaż i komunikację, zarówno wizualną, jak i werbalną. Projektujemy branding jako kompleksowy system, który tworzy narzędzia wpływające na każdy aspekt doświadczenia odbiorców z marką – od identyfikacji wizualnej i strony internetowej, po media społecznościowe i dokumenty sprzedażowe. Dzięki temu definiujemy spójny sposób postrzegania i rozumienia Twojej marki, co pozwala jej szybciej rosnąć i zyskiwać przewagę konkurencyjną.

03

(Re)Branding

  • Zakres prac:

  • - Projekt logo - System wizualny - Komunikacja marki - Elementy identyfikacyjne - Nadzór wdrożeniowy

Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile Twoja marka mogła stracić w ciągu roku, dwóch lub trzech – tylko dlatego, że zabrakło komunikacji dopasowanej do Twojej grupy odbiorców? Ile szans sprzedażowych nie doszło do skutku z powodu braku zaufania do Twojej marki?

W naszym podejściu branding jest fundamentem wszystkich działań związanych z rozwojem marki. Wierzymy, że pozwala nie tylko zdefiniować właściwe postrzeganie Twoich usług lub produktów – tak, aby skutecznie docierały do grupy docelowej – ale także poprawiać sprzedaż i komunikację, zarówno wizualną, jak i werbalną. Projektujemy branding jako kompleksowy system, który tworzy narzędzia wpływające na każdy aspekt doświadczenia odbiorców z marką – od identyfikacji wizualnej i strony internetowej, po media społecznościowe i dokumenty sprzedażowe. Dzięki temu definiujemy spójny sposób postrzegania i rozumienia Twojej marki, co pozwala jej szybciej rosnąć i zyskiwać przewagę konkurencyjną.

04

Web / App Design

  • Zakres prac:

  • - Audyt aktualnej strony internetowej - Struktura / Mapa strony - UX / Makiety funkcjonalne - Prototypy - UI strony / produktu - Wytyczne do animacji i interakcji - Określenie assetów i komponentów

Czy zastanawiałeś się, ilu potencjalnych klientów możesz tracić przez źle zaprojektowaną strukturę strony lub sklepu, która nieprecyzyjnie przedstawia Twoje usługi albo produkty – co bezpośrednio wpływa na niższą konwersję? Ilu klientów mogłeś stracić przez brak odpowiednio zaprojektowanych funkcjonalności, które utrudniają korzystanie z Twojej strony lub aplikacji?

Projektowanie stron internetowych, sklepów oraz aplikacji to proces, który opieramy na dogłębnym zrozumieniu potrzeb i zachowań odbiorców. Kluczowe jest dla nas właściwe zdefiniowanie struktury oraz ścieżek poruszania się użytkowników po stronie lub aplikacji – tak, by maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność i konwersję. Nasze podejście opiera się na przekonaniu, że to strona powinna być nośnikiem brandingu, a nie odwrotnie. To strategia i branding definiują sposób komunikacji z odbiorcami – zarówno ton i styl wypowiedzi, jak i warstwę wizualną (styl zdjęć, ikon, typografię czy kolorystykę). Proces projektowy stron, sklepów i aplikacji dzielimy na cztery etapy, w których klient bierze czynny udział: 1. Warsztaty – wspólnie opracowujemy cele oraz strukturę projektu. 2. Makiety funkcjonalne i prototyp (UX) – tworzymy logiczne i użyteczne szkieletowe wersje strony lub aplikacji. 3. Projekt finalny i zestaw komponentów (UI) – przygotowujemy pełną wersję wizualną wraz z biblioteką elementów. 4. Wdrożenie – realizujemy wdrożenie we własnym zakresie lub przekazujemy projekt zewnętrznemu zespołowi klienta.

04

Web / App Design

  • Zakres prac:

  • - Audyt aktualnej strony internetowej - Struktura / Mapa strony - UX / Makiety funkcjonalne - Prototypy - UI strony / produktu - Wytyczne do animacji i interakcji - Określenie assetów i komponentów

Czy zastanawiałeś się, ilu potencjalnych klientów możesz tracić przez źle zaprojektowaną strukturę strony lub sklepu, która nieprecyzyjnie przedstawia Twoje usługi albo produkty – co bezpośrednio wpływa na niższą konwersję? Ilu klientów mogłeś stracić przez brak odpowiednio zaprojektowanych funkcjonalności, które utrudniają korzystanie z Twojej strony lub aplikacji?

Projektowanie stron internetowych, sklepów oraz aplikacji to proces, który opieramy na dogłębnym zrozumieniu potrzeb i zachowań odbiorców. Kluczowe jest dla nas właściwe zdefiniowanie struktury oraz ścieżek poruszania się użytkowników po stronie lub aplikacji – tak, by maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność i konwersję. Nasze podejście opiera się na przekonaniu, że to strona powinna być nośnikiem brandingu, a nie odwrotnie. To strategia i branding definiują sposób komunikacji z odbiorcami – zarówno ton i styl wypowiedzi, jak i warstwę wizualną (styl zdjęć, ikon, typografię czy kolorystykę). Proces projektowy stron, sklepów i aplikacji dzielimy na cztery etapy, w których klient bierze czynny udział: 1. Warsztaty – wspólnie opracowujemy cele oraz strukturę projektu. 2. Makiety funkcjonalne i prototyp (UX) – tworzymy logiczne i użyteczne szkieletowe wersje strony lub aplikacji. 3. Projekt finalny i zestaw komponentów (UI) – przygotowujemy pełną wersję wizualną wraz z biblioteką elementów. 4. Wdrożenie – realizujemy wdrożenie we własnym zakresie lub przekazujemy projekt zewnętrznemu zespołowi klienta.

04

Web / App Design

  • Zakres prac:

  • - Audyt aktualnej strony internetowej - Struktura / Mapa strony - UX / Makiety funkcjonalne - Prototypy - UI strony / produktu - Wytyczne do animacji i interakcji - Określenie assetów i komponentów

Czy zastanawiałeś się, ilu potencjalnych klientów możesz tracić przez źle zaprojektowaną strukturę strony lub sklepu, która nieprecyzyjnie przedstawia Twoje usługi albo produkty – co bezpośrednio wpływa na niższą konwersję? Ilu klientów mogłeś stracić przez brak odpowiednio zaprojektowanych funkcjonalności, które utrudniają korzystanie z Twojej strony lub aplikacji?

Projektowanie stron internetowych, sklepów oraz aplikacji to proces, który opieramy na dogłębnym zrozumieniu potrzeb i zachowań odbiorców. Kluczowe jest dla nas właściwe zdefiniowanie struktury oraz ścieżek poruszania się użytkowników po stronie lub aplikacji – tak, by maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność i konwersję. Nasze podejście opiera się na przekonaniu, że to strona powinna być nośnikiem brandingu, a nie odwrotnie. To strategia i branding definiują sposób komunikacji z odbiorcami – zarówno ton i styl wypowiedzi, jak i warstwę wizualną (styl zdjęć, ikon, typografię czy kolorystykę). Proces projektowy stron, sklepów i aplikacji dzielimy na cztery etapy, w których klient bierze czynny udział: 1. Warsztaty – wspólnie opracowujemy cele oraz strukturę projektu. 2. Makiety funkcjonalne i prototyp (UX) – tworzymy logiczne i użyteczne szkieletowe wersje strony lub aplikacji. 3. Projekt finalny i zestaw komponentów (UI) – przygotowujemy pełną wersję wizualną wraz z biblioteką elementów. 4. Wdrożenie – realizujemy wdrożenie we własnym zakresie lub przekazujemy projekt zewnętrznemu zespołowi klienta.

05

Webflow / Framer

  • Zakres prac:

  • - Wdrożenie Webflow - Wdrożenie Framer - Responsywność i optymalizacja - Testy i debugowanie - Integracje - Wsparcie techniczne

Ile frustracji i dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa oraz rozbudową Twojej strony mógłbyś uniknąć, korzystając z narzędzi „no code”?

Każdy projekt strony wymaga indywidualnego podejścia, jednak w 90% przypadków rekomendujemy wdrożenie z wykorzystaniem narzędzi „no code” – Webflow lub Framer. Dlaczego? 1. Pełna kontrola nad wyglądem i działaniem strony podczas wdrażania – dzięki temu unikamy błędów oraz niespójności między projektem a wersją finalną (co często zdarza się przy współpracy dwóch niezależnych zespołów i znacząco wydłuża czas wdrożenia). 2. Brak potrzeby współpracy z zewnętrzną firmą developerską – co znacznie zwiększa szybkość reakcji na zmiany. 3. Większe bezpieczeństwo w porównaniu do WordPressa – brak konieczności aktualizowania systemu oraz mniejsze ryzyko włamań. 4. Łatwość i szybkość skalowania strony – dzięki komponentom możliwe jest sprawne dodawanie nowych sekcji i podstron w przyszłości. 5. Możliwość wdrażania zaawansowanych animacji i interakcji – bez konieczności angażowania programistów front-end. 6. Nowoczesny, a zarazem prosty w obsłudze system CMS – znacznie efektywniejszy w codziennym zarządzaniu treściami niż WordPress.

05

Webflow / Framer

  • Zakres prac:

  • - Wdrożenie Webflow - Wdrożenie Framer - Responsywność i optymalizacja - Testy i debugowanie - Integracje - Wsparcie techniczne

Ile frustracji i dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa oraz rozbudową Twojej strony mógłbyś uniknąć, korzystając z narzędzi „no code”?

Każdy projekt strony wymaga indywidualnego podejścia, jednak w 90% przypadków rekomendujemy wdrożenie z wykorzystaniem narzędzi „no code” – Webflow lub Framer. Dlaczego? 1. Pełna kontrola nad wyglądem i działaniem strony podczas wdrażania – dzięki temu unikamy błędów oraz niespójności między projektem a wersją finalną (co często zdarza się przy współpracy dwóch niezależnych zespołów i znacząco wydłuża czas wdrożenia). 2. Brak potrzeby współpracy z zewnętrzną firmą developerską – co znacznie zwiększa szybkość reakcji na zmiany. 3. Większe bezpieczeństwo w porównaniu do WordPressa – brak konieczności aktualizowania systemu oraz mniejsze ryzyko włamań. 4. Łatwość i szybkość skalowania strony – dzięki komponentom możliwe jest sprawne dodawanie nowych sekcji i podstron w przyszłości. 5. Możliwość wdrażania zaawansowanych animacji i interakcji – bez konieczności angażowania programistów front-end. 6. Nowoczesny, a zarazem prosty w obsłudze system CMS – znacznie efektywniejszy w codziennym zarządzaniu treściami niż WordPress.

05

Webflow / Framer

  • Zakres prac:

  • - Wdrożenie Webflow - Wdrożenie Framer - Responsywność i optymalizacja - Testy i debugowanie - Integracje - Wsparcie techniczne

Ile frustracji i dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa oraz rozbudową Twojej strony mógłbyś uniknąć, korzystając z narzędzi „no code”?

Każdy projekt strony wymaga indywidualnego podejścia, jednak w 90% przypadków rekomendujemy wdrożenie z wykorzystaniem narzędzi „no code” – Webflow lub Framer. Dlaczego? 1. Pełna kontrola nad wyglądem i działaniem strony podczas wdrażania – dzięki temu unikamy błędów oraz niespójności między projektem a wersją finalną (co często zdarza się przy współpracy dwóch niezależnych zespołów i znacząco wydłuża czas wdrożenia). 2. Brak potrzeby współpracy z zewnętrzną firmą developerską – co znacznie zwiększa szybkość reakcji na zmiany. 3. Większe bezpieczeństwo w porównaniu do WordPressa – brak konieczności aktualizowania systemu oraz mniejsze ryzyko włamań. 4. Łatwość i szybkość skalowania strony – dzięki komponentom możliwe jest sprawne dodawanie nowych sekcji i podstron w przyszłości. 5. Możliwość wdrażania zaawansowanych animacji i interakcji – bez konieczności angażowania programistów front-end. 6. Nowoczesny, a zarazem prosty w obsłudze system CMS – znacznie efektywniejszy w codziennym zarządzaniu treściami niż WordPress.

06

3D Render

  • Zakres prac:

  • - Modelowanie 3D - Teksturowanie i oświetlenie - Renderowanie - Postprodukcja

Czy zastanawiałeś się, ile możliwości daje wykorzystanie technologii 3D w rozwoju Twojej marki?

Niezależnie od tego, czy marka oferuje produkt, czy usługę – technologia 3D stała się dla nas istotnym narzędziem w zwiększaniu zaangażowania odbiorców oraz tworzeniu efektywniejszej komunikacji. Trójwymiarowe wizualizacje i animacje pozwalają na zaprezentowanie produktów i ich funkcjonalności jeszcze przed etapem finalnej produkcji i wprowadzenia na rynek, co znacząco przyspiesza start marki oraz jej promocję. Oprócz wizualizacji produktów technologię 3D wykorzystujemy również do przedstawiania usług i elementów wspierających identyfikację wizualną. Dzięki temu zyskujemy znacznie więcej możliwości w budowaniu unikalnej marki.

06

3D Render

  • Zakres prac:

  • - Modelowanie 3D - Teksturowanie i oświetlenie - Renderowanie - Postprodukcja

Czy zastanawiałeś się, ile możliwości daje wykorzystanie technologii 3D w rozwoju Twojej marki?

Niezależnie od tego, czy marka oferuje produkt, czy usługę – technologia 3D stała się dla nas istotnym narzędziem w zwiększaniu zaangażowania odbiorców oraz tworzeniu efektywniejszej komunikacji. Trójwymiarowe wizualizacje i animacje pozwalają na zaprezentowanie produktów i ich funkcjonalności jeszcze przed etapem finalnej produkcji i wprowadzenia na rynek, co znacząco przyspiesza start marki oraz jej promocję. Oprócz wizualizacji produktów technologię 3D wykorzystujemy również do przedstawiania usług i elementów wspierających identyfikację wizualną. Dzięki temu zyskujemy znacznie więcej możliwości w budowaniu unikalnej marki.

06

3D Render

  • Zakres prac:

  • - Modelowanie 3D - Teksturowanie i oświetlenie - Renderowanie - Postprodukcja

Czy zastanawiałeś się, ile możliwości daje wykorzystanie technologii 3D w rozwoju Twojej marki?

Niezależnie od tego, czy marka oferuje produkt, czy usługę – technologia 3D stała się dla nas istotnym narzędziem w zwiększaniu zaangażowania odbiorców oraz tworzeniu efektywniejszej komunikacji. Trójwymiarowe wizualizacje i animacje pozwalają na zaprezentowanie produktów i ich funkcjonalności jeszcze przed etapem finalnej produkcji i wprowadzenia na rynek, co znacząco przyspiesza start marki oraz jej promocję. Oprócz wizualizacji produktów technologię 3D wykorzystujemy również do przedstawiania usług i elementów wspierających identyfikację wizualną. Dzięki temu zyskujemy znacznie więcej możliwości w budowaniu unikalnej marki.

07

Opakowania

  • Zakres prac:

  • - Analiza i strategia - Opracowanie struktury i projektu - Architektura opakowań - Dobór materiałów - Wizualizacje - Nadzór wdrożeniowy

Badania pokazują, że aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest impulsywnie – w ciągu zaledwie kilku sekund spędzonych przed półką sklepową.

Opakowanie to pierwsze doświadczenie konsumenta z produktem – kluczowy element budujący relację między marką a odbiorcą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz projektu pojedynczego opakowania, czy całej architektury opakowań dla serii produktów – w naszym procesie skupiamy się na połączeniu formy, struktury, materiału, kolorystyki, typografii oraz kluczowych informacji o produkcie. Wszystko po to, aby stworzyć opakowanie, które nie tylko chroni zawartość, ale również skutecznie reprezentuje markę i przyciąga uwagę odbiorcy. Współczesny konsument oczekuje od opakowania czegoś więcej niż tylko funkcji ochronnej. Opakowanie to dziś medium, które opowiada historię marki, wzmacnia jej wartość i umożliwia wyróżnienie się na tle konkurencji.

07

Opakowania

  • Zakres prac:

  • - Analiza i strategia - Opracowanie struktury i projektu - Architektura opakowań - Dobór materiałów - Wizualizacje - Nadzór wdrożeniowy

Badania pokazują, że aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest impulsywnie – w ciągu zaledwie kilku sekund spędzonych przed półką sklepową.

Opakowanie to pierwsze doświadczenie konsumenta z produktem – kluczowy element budujący relację między marką a odbiorcą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz projektu pojedynczego opakowania, czy całej architektury opakowań dla serii produktów – w naszym procesie skupiamy się na połączeniu formy, struktury, materiału, kolorystyki, typografii oraz kluczowych informacji o produkcie. Wszystko po to, aby stworzyć opakowanie, które nie tylko chroni zawartość, ale również skutecznie reprezentuje markę i przyciąga uwagę odbiorcy. Współczesny konsument oczekuje od opakowania czegoś więcej niż tylko funkcji ochronnej. Opakowanie to dziś medium, które opowiada historię marki, wzmacnia jej wartość i umożliwia wyróżnienie się na tle konkurencji.

07

Opakowania

  • Zakres prac:

  • - Analiza i strategia - Opracowanie struktury i projektu - Architektura opakowań - Dobór materiałów - Wizualizacje - Nadzór wdrożeniowy

Badania pokazują, że aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest impulsywnie – w ciągu zaledwie kilku sekund spędzonych przed półką sklepową.

Opakowanie to pierwsze doświadczenie konsumenta z produktem – kluczowy element budujący relację między marką a odbiorcą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz projektu pojedynczego opakowania, czy całej architektury opakowań dla serii produktów – w naszym procesie skupiamy się na połączeniu formy, struktury, materiału, kolorystyki, typografii oraz kluczowych informacji o produkcie. Wszystko po to, aby stworzyć opakowanie, które nie tylko chroni zawartość, ale również skutecznie reprezentuje markę i przyciąga uwagę odbiorcy. Współczesny konsument oczekuje od opakowania czegoś więcej niż tylko funkcji ochronnej. Opakowanie to dziś medium, które opowiada historię marki, wzmacnia jej wartość i umożliwia wyróżnienie się na tle konkurencji.

08

Naming

  • Zakres prac:

  • - Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow

Jakie oszczędności w działaniach marketingowych i komunikacyjnych mogłaby przynieść odpowiednio opracowana nazwa marki – taka, która nie sprawia odbiorcom trudności w zapamiętaniu ani wymowie?

Wbrew pozorom, w procesie namingowym to nie sama nazwa jest najistotniejsza. Oprócz jej stworzenia kładziemy duży nacisk na aspekty takie jak: unikalność, dostępność prawna i techniczna (np. domeny internetowe, nazwy profili w mediach społecznościowych), łatwość fonetyczna w naturalnej komunikacji oraz skojarzenia kulturowe. Tworzymy nazwy, które odzwierciedlają charakter marki, są spójne ze strategią, łatwe do wykorzystania w globalnej komunikacji, a przede wszystkim – stanowią punkt wyjścia do budowy całej marki.

08

Naming

  • Zakres prac:

  • - Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow

Jakie oszczędności w działaniach marketingowych i komunikacyjnych mogłaby przynieść odpowiednio opracowana nazwa marki – taka, która nie sprawia odbiorcom trudności w zapamiętaniu ani wymowie?

Wbrew pozorom, w procesie namingowym to nie sama nazwa jest najistotniejsza. Oprócz jej stworzenia kładziemy duży nacisk na aspekty takie jak: unikalność, dostępność prawna i techniczna (np. domeny internetowe, nazwy profili w mediach społecznościowych), łatwość fonetyczna w naturalnej komunikacji oraz skojarzenia kulturowe. Tworzymy nazwy, które odzwierciedlają charakter marki, są spójne ze strategią, łatwe do wykorzystania w globalnej komunikacji, a przede wszystkim – stanowią punkt wyjścia do budowy całej marki.

08

Naming

  • Zakres prac:

  • - Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow

Jakie oszczędności w działaniach marketingowych i komunikacyjnych mogłaby przynieść odpowiednio opracowana nazwa marki – taka, która nie sprawia odbiorcom trudności w zapamiętaniu ani wymowie?

Wbrew pozorom, w procesie namingowym to nie sama nazwa jest najistotniejsza. Oprócz jej stworzenia kładziemy duży nacisk na aspekty takie jak: unikalność, dostępność prawna i techniczna (np. domeny internetowe, nazwy profili w mediach społecznościowych), łatwość fonetyczna w naturalnej komunikacji oraz skojarzenia kulturowe. Tworzymy nazwy, które odzwierciedlają charakter marki, są spójne ze strategią, łatwe do wykorzystania w globalnej komunikacji, a przede wszystkim – stanowią punkt wyjścia do budowy całej marki.

Planlo

Planlo

Planlo

Adtrip

Adtrip

Adtrip

ENAI 360

ENAI 360

ENAI 360

VOLTLOV

VOLTLOV

VOLTLOV

Eduwersum

Eduwersum

Eduwersum

HYPERSET

HYPERSET

HYPERSET

NITE : NOON

NITE : NOON

NITE : NOON

G-Walky

G-Walky

G-Walky

SEEDEA

SEEDEA

SEEDEA

09

Animacje

  • Zakres prac:

  • - Storyboardy - Animacje Explainer - Launch marki - Animacje logo - Intro i Outro - Showreel

Ilu klientów straciłeś na przestrzeni lat tylko dlatego, że zabrakło odpowiedniego narzędzia, które w jasny sposób wyjaśniałoby działanie Twojego produktu lub usługi?

Ruch staje się istotnym czynnikiem transformacji marek i budowania przewagi konkurencyjnej. Dlatego od kilku lat konsekwentnie wykorzystujemy go jako ważne narzędzie w procesie tworzenia brandingu. Animacje wykorzystujemy między innymi w następujących elementach: 1. Animacje logo – jako część kampanii marketingowej lub interaktywny element na stronie internetowej. 2. Explainer video – animacje wyjaśniające działanie produktu lub usługi. 3. Elementy stron www – animacje produktów, ikon, statystyk czy showreel, które zwiększają interaktywność i poprawiają doświadczenie użytkownika. 4. Intro & Outro – animowane czołówki i zakończenia do materiałów wideo klienta. 5. Kampanie rebrandingowe – animacje przedstawiające zmianę pozycjonowania marki, jej wartości oraz unikalne cechy.

09

Animacje

  • Zakres prac:

  • - Storyboardy - Animacje Explainer - Launch marki - Animacje logo - Intro i Outro - Showreel

Ilu klientów straciłeś na przestrzeni lat tylko dlatego, że zabrakło odpowiedniego narzędzia, które w jasny sposób wyjaśniałoby działanie Twojego produktu lub usługi?

Ruch staje się istotnym czynnikiem transformacji marek i budowania przewagi konkurencyjnej. Dlatego od kilku lat konsekwentnie wykorzystujemy go jako ważne narzędzie w procesie tworzenia brandingu. Animacje wykorzystujemy między innymi w następujących elementach: 1. Animacje logo – jako część kampanii marketingowej lub interaktywny element na stronie internetowej. 2. Explainer video – animacje wyjaśniające działanie produktu lub usługi. 3. Elementy stron www – animacje produktów, ikon, statystyk czy showreel, które zwiększają interaktywność i poprawiają doświadczenie użytkownika. 4. Intro & Outro – animowane czołówki i zakończenia do materiałów wideo klienta. 5. Kampanie rebrandingowe – animacje przedstawiające zmianę pozycjonowania marki, jej wartości oraz unikalne cechy.

09

Animacje

  • Zakres prac:

  • - Storyboardy - Animacje Explainer - Launch marki - Animacje logo - Intro i Outro - Showreel

Ilu klientów straciłeś na przestrzeni lat tylko dlatego, że zabrakło odpowiedniego narzędzia, które w jasny sposób wyjaśniałoby działanie Twojego produktu lub usługi?

Ruch staje się istotnym czynnikiem transformacji marek i budowania przewagi konkurencyjnej. Dlatego od kilku lat konsekwentnie wykorzystujemy go jako ważne narzędzie w procesie tworzenia brandingu. Animacje wykorzystujemy między innymi w następujących elementach: 1. Animacje logo – jako część kampanii marketingowej lub interaktywny element na stronie internetowej. 2. Explainer video – animacje wyjaśniające działanie produktu lub usługi. 3. Elementy stron www – animacje produktów, ikon, statystyk czy showreel, które zwiększają interaktywność i poprawiają doświadczenie użytkownika. 4. Intro & Outro – animowane czołówki i zakończenia do materiałów wideo klienta. 5. Kampanie rebrandingowe – animacje przedstawiające zmianę pozycjonowania marki, jej wartości oraz unikalne cechy.