Symbol Studio

©

Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.

Zjedź niżej i dowiedz się więcej

Adtrip

DROGI MOGĄ BYĆ RÓŻNE.
CEL JEST JEDEN.

Marka Adtrip (a wcześniej Real Target) specjalizuje się w kluczowych obszarach zwiększających przychody sklepów internetowych, obejmując kampanie w mediach społecznościowych i e-mail marketing.

W erze cyfrowej marka zdaje sobie sprawę, że treści odgrywają kluczową rolę, dlatego stawia na dostarczanie autentycznego contentu oraz pozostaje czujna wobec zmieniających się trendów. Marka Adtrip wyróżnia się niestandardowym myśleniem i proponuje nowoczesne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb branży e-commerce.

Naszym zadaniem było przeprowadzenie całościowego rebrandingu marki Real Target, nadanie jej unikatowego charakteru, opracowanie kompletnej strategii wraz z komunikacją, która uspójni markę w każdym medium oraz wprowadzi ją w nowy świat.

01_ Klient

02_ Credits & zakres prac

  • Mateusz Pałka
  • Dyrektor kreatywny
  • Komunikacja
  • Opracowanie struktury strony www
  • Roma Navrotskiy
  • Projekt logo
  • Naming
  • Komunikacja
  • Strategia wizualna
  • Animacje
  • Elementy identyfikacyjne
  • Karol Socha
  • Makiety funkcjonalne www (UX)
  • Projekt www (UI)
  • Wdrożenie Webflow
  • Tomek Kret
  • Sesja zdjęciowa
  • Dawid Pałka
  • Business

Marketing to podróż

Logo to szlak, który przy wykorzystaniu animacji staje się dynamiczną interpretacją digitalowej podróży.

Ziemista paleta kolorystyczna ma być bezpośrednim odwołaniem do map topograficznych oraz kontrastem do nowoczesnego wizerunku i nadawać eksperckiego charakteru.

Świat cyfrowego rynku e-commerce może być bardzo zawiły i trudny do zrozumienia, dlatego stworzyliśmy markę, która ma pełnić rolę drogowskazu, być przewodnikiem i prowadzić do celu.

Nowy branding to kontrast, łączący dwa odmienne światy - świat cyfrowy oraz świat podróży. Połączenie graficznego motywu mapy topograficznej wraz z pikselem (który przybiera również formę pinu) jest nie tylko wizualną interpretacją założeń ale przede wszystkim fundamentem do budowy kompletnego, skalowalnego systemu.

Dopełnieniem jest komunikacja werbalna czerpiąca z archetypów odkrywcy i mędrca. To połączenie nadaje komunikacji silniejsze doświadczenia oraz idealnie koresponduje z wizualną częścią marki.

Swoją drogą - cel to konwersja

► ► ► Implementację oparliśmy o Webflow, które pozwoliło przyśpieszyć prace programistyczne oraz usprawniło cały proces aktualizacji treści i jej rozbudowy.

Strona to przestrzeń, w którym branding zaczyna żyć, angażować odbiorcę i budować autentyczność firmy.

Opracowana struktura strony, makiety funkcjonalne oraz projekt UI pomogły w lepszym rozplanowaniu układu treści, usprawnieniu doświadczeń użytkownika a finalnie zwiększeniu konwersji.

Bartosz Behrendt

CEO & Founder

Po wdrożeniu nowego brandingu i strony internetowej mamy dwa razy więcej leadów z prospectingu oraz znacznie większą konwersję. Branding idealnie odzwieciedla nas, nasze działania oraz to jak chcemy być postrzegani na rynku.

Chłopaki są mega kreatywni i robią topową robotę.

Inne realizacje

Amazemet

FREEDOM IN METAL ADDITIVE MANUFACTURING DEVELOPMENT & PRODUCTION

Zobacz

Hyperset

WE DEFINE AUTOMATION

Zobacz

Playdesign

YOUR SPACE DESIGN BY YOU

Zobacz